چوب انعطاف پذیر چیست؟

استفاده از فناوری های نوآورانه و مواد مدرن، مبلمان داخلی را انعطاف پذیرتر و سازگارتر کرده است.

تخته سه لا انعطاف پذیر با ورقه های روکش چوب با توجه به ترکیب خاصی ساخته می شود که به پانل اجازه می دهد تا شکل هایی به خود بگیرد که با شعاع های کوچک انحنا مشخص می شود. شعاع خمش دقیق باید با توجه به نوع پرداخت سطح مورد نیاز و وسعت سطح مورد درمان تعیین شود و با ضخامت متفاوت خواهد بود.

تخته سه لا انعطاف پذیر را می توان تقریباً از هر نوع چوبی که می توان برای انعطاف پذیری بیشتر برش داد، مانند درخت غان یا کاج تهیه کرد.

روکش هایی که برای ساخت تخته چندلای از چوب روسی ارزان قیمت انعطاف پذیر استفاده می شود تا حدودی با روکش هایی که برای ساخت سایر اشکال تخته سه لا استفاده می شود متفاوت است. بیش از هر چیز، آنها بسیار نازک تر هستند. حداقل، تخته سه لا انعطاف پذیر در هسته خود نازک تر است. گاهی اوقات لایه های دو طرف روکش هسته تا حدودی ضخیم تر هستند. حتی زمانی که چنین است، این لایه‌های بیرونی معمولاً برای اطمینان از خم شدن راحت‌تر، درمان می‌شوند. این به هسته نازک و انعطاف پذیر ظاهر بیرونی پایداری می دهد بدون اینکه انعطاف پذیری را به خطر بیندازد.

تخته سه لا انعطاف پذیر از سیستم پیوند فنلی استفاده می کند که باید نسبتاً قوی باشد. این به این دلیل است که تخته سه لا انعطاف پذیر اگر نتواند شکل خود را در حالت خم شدن یا خمیدگی حفظ کند، اساساً بی فایده است. این باید یکپارچگی ساختاری را حفظ کند و امکان استفاده آسان در طیف وسیعی از کاربردها را فراهم کند. چسب مورد استفاده اغلب در برابر حرارت و رطوبت مقاوم است و این چوب را قابل استفاده تر می کند.

موارد استفاده از تخته سه لا انعطاف پذیر

خرید چوب گردو

تخته سه لا انعطاف پذیر تقریباً در هر هدف صنعتی یا ساختمانی که به انعطاف پذیری بالایی و توانایی خم کردن آسان چوب بهترین چوب برای زغال نیاز دارد، مفید است.

پانل های تخته سه لا انعطاف پذیر از نظر ظرافت و استحکام غنی هستند
تخته سه لا انعطاف پذیر به ویژه برای استفاده در روکش ستون ها، قوس ها یا پروفیل های منحنی، در آماده سازی محیط های کاری (پارتیشن، ادارات)، در ساخت غرفه های نمایشگاهی، مجموعه ها و لوازم جانبی مبلمان مناسب است.

این برای مبلمان ایده آل است زیرا رنگ آمیزی، واکس زدن یا لاک زدن آن آسان است و می توان آن را به خوبی به صورت کاملاً دایره ای یا حتی اشیاء S شکل خم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.