پسری برای خرید لنت ترمز پارس تیوفایو کلیه اش را فروخت

لنت ترمز پارس تیوفایو شاید مهم ترین ویژگی ایمنی در خودروهای ما باشد، بنابراین درک آنها حیاتی است در اینجا انواع مختلف لنت ترمز، نحوه ماندگاری طولانی تر، نحوه تعویض آن ها و موارد دیگر را بررسی می کنیم.

یک سیستم ترمز معمولی خودرو شامل یک جفت لنت ترمز، یک دیسک ترمز و یک کالیپر ترمز برای هر چرخ است لنت ها با مواد اصطکاکشان که تقریباً دو طرف دیسک ترمز را لمس می کنند در کالیپر نصب می شوند.

هنگامی که پدال ترمز فشار داده می شود مایع هیدرولیک در کالیپر هر لنت ترمز را به سمت هر طرف دیسک ترمز چرخان فشار می دهد این منجر به اصطکاک می شود که باعث کاهش سرعت و در نهایت توقف خودرو می شود.

وقتی به تعداد دفعاتی که این عمل ساده در هر روز، هفته، ماه و سال انجام می‌شود فکر می‌کنید، جای تعجب نیست که لنت‌های ترمز به تدریج دچار سایش می‌شوند، بنابراین به طور منظم نیاز به تعویض دارند.

لنت

هیچ قانون سخت و سریعی در این مورد وجود ندارد. مجموعه ای از لنت ترمز می تواند از هر نقطه ای بین 30000 تا 70000 مایل دوام بیاورد احتمالاً بیشتر.

یکی از عوامل مهم در طول عمر لنت ها به نحوه رانندگی خودرو مربوط می شود اگر بیشتر رانندگی شما در بزرگراه انجام می شود، ممکن است متوجه شوید که لنت ترمز شما بیشتر از زمانی است که بیشتر در داخل شهرها و در سفرهای کوتاه تر رانندگی می کنید.

این به این دلیل است که سفرهای شهری به توقف و شروع بیشتری در چراغ‌های راهنمایی، دوربرگردان و تقاطع‌ها نیاز دارند بنابراین ترمزهای شما بسیار بیشتر از زمانی که در یک بزرگراه در حال عبور از یک بزرگراه هستند استفاده می‌شود.

یکی دیگر از عوامل در سایش لنت ترمز، وزنی است که به طور منظم توسط وسیله نقلیه حمل می شود به عنوان مثال. چهار یا پنج مسافر، صندوق بار کامل، بکسل کردن کاروان و غیره وقتی وسیله نقلیه سبک تر است، کاهش سرعت و توقف با ترمز کمتری آسان تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.