لوله آب شماره 3 لانه مار های وحشی بود

برخی از انواع رایج لوله آب شماره 3 و ویژگی های آنها را مشاهده می کنید که باعث می شود انتخاب مناسب با فضای شما کمتر دردسرساز شود.

یک سیستم زهکشی و تحویل خوب هنگام ساخت و ساز یا بازسازی خانه ها ضروری است و گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید هنگام تصمیم گیری از چه لوله های آبی برای خانه خود استفاده کنید.

لوله های لوله کشی با گذشت زمان تکامل یافته اند، از موادی مانند خاک رس و کاه در یونان باستان تا مواد قابل اطمینان تر مانند مس و چدن.

با توجه به گزینه های متنوع برای لوله های لوله کشی و عملکرد آنها یا مناسب بودن آنها برای موقعیت های مختلف، ممکن است در مورد اینکه از چه لوله هایی برای آب در خانه خود استفاده کنید سردرگم شوید.

لوله

با این حال، چه در حال استخدام یک لوله کش هستید یا نه، باید بدانید که در ساختار خانه شما چه می گذرد و از چه مواد لوله ای استفاده کنید، زیرا انتخاب اشتباه ممکن است بعداً به مشکلات خاصی منجر شود.

چرا باید به انواع لوله های مورد استفاده در خانه خود توجه کنید؟ اول اینکه لوله های مختلف از مواد مختلفی ساخته می شوند که هر کدام برای یک چیز بیشتر از بقیه مناسب هستند.

به عنوان مثال، خطوطی که برای انتقال آب آشامیدنی به شیرآلات استفاده می‌شوند، از مواد متفاوتی با خطوطی که برای زهکشی استفاده می‌شوند ساخته شده‌اند.

بنابراین در حالی که برخی از سیستم های لوله کشی خانه ها ممکن است از یک ماده لوله ساخته شده باشند، برخی دیگر بسته به عملکردشان چندین لوله دارند.

همچنین، اگر خانه شما مدت‌ها پیش، شاید در اوایل قرن بیستم یا کمی دیرتر ساخته شده است، ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا لوله‌های سربی یا پلی‌بوتیلن (PB) در سیستم آب نصب شده‌اند یا خیر.

اگر چنین بودند، ممکن است بخواهید لوله ها را عوض کنید زیرا سرب برای آب ناسالم است و پلی بوتیلن مستعد ترکیدن است در اینجا یک نمای کلی از لوله هایی است که در حال حاضر معمولا استفاده می شود:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.