فروش دستکش ظرفشویی جدید با تخفیف 80 درصدی در نمایشگاه بین المللی تهران

دستکش ظرفشویی جدید دستکشی است که از لاستیک طبیعی یا لاستیک مصنوعی ساخته شده است.

اصطلاح لاستیک به مواد بادوام، ضد آب و الاستیک ساخته شده از لاتکس طبیعی یا مصنوعی اشاره دارد دستکش های لاستیکی می توانند بدون تکیه گاه (فقط لاستیکی) یا ساپورت شونده روکش لاستیکی دستکش نساجی.

هدف اصلی آن محافظت از دست ها در حین انجام وظایفی است که شامل مواد شیمیایی است برای محافظت از دست ها در برابر مواد شوینده و امکان استفاده از آب داغ تر، می توان دستکش های لاستیکی را در حین شستن ظروف پوشید.

گاهی اوقات مراقبان از دستکش های لاستیکی در طول فرآیند تعویض پوشک استفاده می کنند تا از تماس با مواد مدفوع ادرار کودک جلوگیری کنند.

دستکش

متخصصان بهداشت هنگام انجام عملیات جراحی به جای دستکش لاستیکی از دستکش های پزشکی استفاده می کنند.

در سال 1894، ویلیام استوارت هالستد، اولین رئیس جراحی در بیمارستان جانز هاپکینز، دستکش لاستیکی را برای همسرش کارولین همپتون اختراع کرد، زیرا متوجه شد دستان او در اعمال جراحی روزانه که انجام می‌داد تحت تأثیر قرار می‌گیرد و به منظور جلوگیری از ابتلای کادر پزشکی به درماتیت ناشی از آن. مواد شیمیایی جراحی.

با این حال، اولین دستکش یکبار مصرف مدرن توسط Ansell Rubber Co. Pty. Ltd. در سال 1965 اختراع شد.

از دهه 1960 از دستکش های لاستیکی خانگی برای شستن ظروف و نظافت در خانه استفاده می شود بسیاری از طرح‌های دستکش در رنگ‌های مختلف موجود است، اما طرح‌های سنتی زرد یا صورتی با سرآستین‌های بلند هستند.

در حالی که این مدل‌ها هنوز هم محبوب‌ترین الگوهای امروزی هستند، دستکش‌هایی را می‌توان از طول مچ تا دستکش‌هایی به‌اندازه شانه تهیه کرد.

حتی دستکش هایی وجود دارد که برای محافظت بیشتر به پیراهن ها و لباس های بدن وصل شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.