خواص و جایگاه چای سبز از نظر اطبا طب سنتی

چای، به ویژه چای سبز، اغلب گفته می شود که برای سلامتی شما مفید است اما اگر چای برای شما مفید است، چقدر خوب است؟ و چرا؟

مشخص شده است که چای میوه ای حاوی موادی است که با کاهش خطر بیماری قلبی، سرطان و سایر مشکلات سلامتی مرتبط با مردان مرتبط است.

اما اگر صرفاً چای دوست ندارید، دلتان را بپذیرید: نوشیدن چای ماسالا ساشه ای به تنهایی هرگز به قوی‌ترین تقویت‌کننده سلامتی که می‌شناسیم یعنی یک سبک زندگی سالم نزدیک نمی‌شود.

چای

قهوه ممکن است سلامتی مشابهی را ایجاد کند (به «یک جرعه سالم برای معتادان جاوا نیز مراجعه کنید»).

چی سان، استادیار دانشگاه می گوید: «مصرف چای، به ویژه چای سبز، ممکن است گلوله جادویی نباشد، اما می توان آن را در یک رژیم غذایی سالم با غلات کامل، ماهی، میوه ها و سبزیجات، و گوشت قرمز و فرآوری شده کمتر گنجاند گروه تغذیه، دانشکده بهداشت عمومی هاروارد.

در فنجان شما چیست؟

چای سیاه حاوی مواد خاصی است که با سلامتی بهتر مرتبط هستند بازیگران اصلی مواد شیمیایی به نام پلی فنول ها، به ویژه کاتچین ها و اپی کاتچین ها هستند سان می گوید: «اینها در چای، به ویژه چای سبز غنی شده اند.

فرآیند تخمیر مورد استفاده برای تهیه چای سبز سطح پلی فنول ها را افزایش می دهد چای ایرانی لاهیجان، چای سیاه و قرمز نیز دارای آنها هستند، اما در مقادیر و انواع کمتری که به شدت با بهبود سلامتی مرتبط نیستند.

پلی فنول ها چه می کنند؟ برای یک چیز، آنها آنتی اکسیدان هستند آنتی اکسیدان ها به مواد شیمیایی به نام اکسیدان می چسبند و آنها را خنثی می کنند که سلول ها در حین انجام کار عادی خود آن را می سازند.

سطوح بالا از اکسیدان ها می تواند باعث آسیب شود – به عنوان مثال، با حمله به دیواره شریان ها و کمک به بیماری های قلبی عروقی.

  • منابع:
    1. Tea: A cup of good health?
  • تبلیغات: 
    1. پشت پرده اقدام جدید ستاره تیم فوتبال
    2. گوجه فرنگی منبع اصلی در رژیم غذایی
    3. میلاد مسیح و ساختن ظروف یکبارمصرف
    4. آبنبات در آمریکا و بیماری قلبی و نتایج سلامت آگاهی محیطی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.