تولید اولین شکلات با رب انار لایمن

برای افرادی که دوست دارند یک لگد منحصر به فرد به غذاهای خود اضافه کنند رب انار لایمن می تواند یک ماده هیجان انگیز و از نظر تغذیه ای مفید باشد که طعم جدیدی به غذای شما می بخشد.

همانطور که گفته شد، قبل از افزودن هر غذای جدیدی به رژیم غذایی خود، بهتر است بدانید از کجا می آید، حاوی چه چیزهایی است و چه فواید بالقوه ای برای سلامتی ممکن است داشته باشد.

ملاس انار آب اناری است که جوشانده شده و به شربت غلیظ و تیره تبدیل می شود این شکل غلیظ آب انار با وجود اینکه به روشی مشابه با ملاس معمولی فرآوری می شود، شیرینی فوق العاده ای ندارد.

در عوض، طعم آن خاکی و تند است و آن را به یک ماده همه کاره تر برای غذاهای خوش طعم تبدیل می کند در حالی که هنوز برای برخی از آماده سازی های شیرین مناسب است.

رب

برخی از افراد همچنین قبل از جوشاندن آب میوه، مواد شیرین دیگری را به آن اضافه می کنند هم برای طعم اضافی و هم مزایای بالقوه سلامتی این اجزای اضافی.

ملاس انار در غذاهای آسیایی محبوبیت پیدا کرد زیرا انار بومی آن منطقه از جهان است، اما با محبوبیت آب انار در آمریکای شمالی، تهیه ملاس انار در خانه بسیار آسان است می توانید از این ملاس هنگام پخت و پز یا برای محلول های درمانی شرایط مختلف پزشکی استفاده کنید.

ملاس انار منبعی غنی از ویتامین های گروه B و همچنین ویتامین C و انواع آنتی اکسیدان های پلی فنلی است این علاوه بر سطح پایین قند، کلسیم، آهن، بدون فیبر غذایی و بدون چربی یا کلسترول است همچنین یک قاشق غذاخوری از این ملاس تقریباً 40 کالری دارد.

چشمگیرترین فواید ملاس انار برای سلامتی شامل تقویت سیستم ایمنی، کاهش سطح کلسترول کلی، افزایش متابولیسم، کمک به سلامت پوست و پیشگیری از برخی سرطان ها و غیره است.

ملاس انار با داشتن مقدار مناسب ویتامین C و تعدادی آنتی اکسیدان پلی فنولیک قادر است با کاهش شرایط التهابی و جلوگیری از استرس اکسیداتیو که باعث پیری زودرس و چین و چروک می شود، سلامت پوست را بهبود بخشد نیاسین که در غلظت های بالایی در این نوع ملاس یافت می شود، برای افزایش خاصیت ارتجاعی پوست نیز ضروری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.