انگشتر نقره مردانه ایتالیایی که قابلیت پخش موزیک را دارد

انگشتر نقره مردانه ایتالیایی دارای درخشش فلزی کلاسیک است که باعث می شود فورا قابل تشخیص باشد همیشه شیک است و همیشه در جواهرات استفاده می شود.

این فلزی جذاب و محکم با استحکام کششی عالی است نقره در بین طراحان و مصرف کنندگان تقاضای زیادی دارد.

انگشتر نقره از زمان کشف آن در 3000 سال قبل از میلاد در یونان و ترکیه فعلی (آناتولی سابق)، بسیار ارزشمند بوده است و بعید است که هرگز از مد خارج شود.

انگشتر نقره خالص گران است اما به دلیل نرمی آن نمی توان از آن برای جواهرات استفاده کرد هنگامی که نقره با مقدار کمی آلیاژ ترکیب می شود ماده به دست آمده به عنوان نقره استرلینگ شناخته می شود.

اگر قصد خرید انگشتر نقره را دارید، دانستن تمایز بین نقره خالص و نقره 925 بسیار مهم است با این حال، نقره به طور کامل از نقره تشکیل نشده است علاوه بر 99.9 درصد نقره، مقادیر کمی از فلزات دیگر از جمله مس را نیز در خود دارد.

انگشتر

شنیدن “نقره خوب” برای اشاره به نقره خالص غیر معمول نیست این دارای محتوای نقره واقعی 99.9٪ است و فقط 1٪ از فلزات دیگر را به عنوان اجزای ردیابی دارد.

فلز سفید در این محیط خیره کننده به نظر می رسد. فقط لکه های جزئی روی آن وجود دارد. با این وجود، معمولاً بیش از حد نرم و انعطاف پذیر است.

به عبارت ساده، نقره 925 نقره خالص است آنها یک فرمول آلیاژی مشترک در ساخت خود دارند. این میزان تمایز است. همه آنها چیز دیگری نامیده می شوند.

از آنجایی که نقره بسیار نرم و انعطاف پذیر است، به ندرت از نقره خالص به تنهایی در طراحی استفاده می شود افزودن فلزات دیگری مانند مس می تواند سختی بیشتری به مواد بدهد.

از آنجایی که بسیار بادوام است، جواهرسازان می توانند از نقره استرلینگ 925 برای ایجاد حتی پیچیده ترین و دقیق ترین طرح ها استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.