گلابی وحشی بخورید تا پوستی بدون لک داشته باشید

گلابی وحشی ترکیبات گیاهی مفید زیادی را ارائه می دهد که به این میوه ها رنگ های مختلف می دهد به عنوان مثال، آنتوسیانین ها به برخی گلابی ها رنگ قرمز یاقوتی می دهند.
این ترکیبات ممکن است سلامت قلب را بهبود بخشد و رگ‌های خونی را تقویت کند اگرچه تحقیقات خاصی در مورد آنتوسیانین گلابی مورد نیاز است، مطالعات جمعیتی متعدد نشان می دهد که مصرف زیاد غذاهای غنی از آنتوسیانین مانند انواع توت ها با کاهش خطر بیماری قلبی مرتبط است.
گلابی با پوست سبز دارای لوتئین و زآگزانتین است دو ترکیب ضروری برای تیزبینی بینایی، به ویژه با افزایش سن باز هم بسیاری از این ترکیبات گیاهی مفید در پوست متمرکز شده اند.
اگرچه التهاب یک پاسخ ایمنی طبیعی است اما التهاب مزمن یا طولانی مدت می تواند به سلامت شما آسیب برساند.
گلابی
این با بیماری های خاصی از جمله بیماری قلبی و دیابت نوع 2 مرتبط است گلابی منبع غنی از آنتی اکسیدان های فلاونوئیدی است که به مبارزه با التهاب کمک می کند و ممکن است خطر ابتلا به بیماری را کاهش دهد.
چندین بررسی بزرگ مصرف بالای فلاونوئید را با کاهش خطر بیماری قلبی و دیابت مرتبط می‌دانند این اثر ممکن است به دلیل خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی این ترکیبات باشد.
علاوه بر این گلابی حاوی چندین ویتامین و مواد معدنی مانند مس و ویتامین های C و K است که با التهاب نیز مقابله می کند.
گلابی حاوی ترکیبات مختلفی است که ممکن است خواص ضد سرطانی از خود نشان دهند. به عنوان مثال، محتویات آنتوسیانین و اسید سینامیک آنها برای مبارزه با سرطان نشان داده شده است.
چند مطالعه نشان می‌دهد که رژیم‌های غذایی غنی از میوه‌ها، از جمله گلابی، ممکن است در برابر برخی از سرطان‌ها از جمله سرطان‌های ریه، معده و مثانه محافظت کنند.
برخی از مطالعات جمعیتی نشان می‌دهند که میوه‌های غنی از فلاونوئید مانند گلابی نیز ممکن است در برابر سرطان سینه و تخمدان محافظت کنند، و این میوه را به انتخابی ویژه برای زنان تبدیل می‌کند.
در حالی که خوردن میوه بیشتر ممکن است خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد تحقیقات بیشتری مورد نیاز است گلابی را نباید جایگزینی برای درمان سرطان در نظر گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.