کودکی که برای گرانترین جامدادی شکل مداد از پدر و مادرش جدا شد

جامدادی شکل مداد همه کاره و سبک وزن در سه اندازه تخت، بزرگ و عریض عرضه می‌شوند اندازه تخت می تواند تا شش ظروف نوشتن ضروری روزمره و یک پاک کن را ذخیره کند.

می تواند مجموعه ای از دوازده مداد رنگی و یک مداد تراش را ذخیره کند و می تواند تمام اقلام مورد نیاز برای یک کیت آبرنگ مسافرتی را ذخیره کند.

قاب به اندازه‌ای بزرگ است که برس‌های مسافرتی، ماهیتابه‌های آبرنگ، و کاغذهای 4*6 اینچی مانند کاغذ آبرنگ مایع گلوبال آرت یا کاغذ آبرنگ با اندازه پاسپورت را در خود جای دهد.

این کیف شیک و جادار که برای صنعتگران ایده‌آل است، می‌تواند قلم، نوار چسب، قیچی و موارد دیگر را در خود جای دهد.

از PVC ضد میکروبی ساخته شده است و به راحتی تمیز می شود این صفحه جلویی شفاف دارد تا بتوانید محتویات داخل آن را ببینید.

جامدادی

دو جیب کوچک در داخل پنل جلویی برای سازماندهی و نمایش لوازم جانبی کوچکتر وجود دارد همچنین یک جیب پشتی وجود دارد که می توانید گوشی هوشمند خود را در آن ذخیره کنید و همچنان صفحه نمایش لمسی آن را کار کنید که برای مواقعی که هنگام کار به الهام گرفتن نیاز دارید، مفید است.

قاب قلم همچنین دارای فضای داخلی جادار با دهانه بزرگ است برخلاف شلبرو زیپ دار، دارای بسته شدن مغناطیسی است.

این امر دسترسی به تمام لوازم صنایع دستی شما را آسان تر می کند این در چهار رنگ دلپذیر موجود است که به طور یکپارچه با هر اتاق صنایع دستی ترکیب می شود.

اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک کیسه ساده است ما قاب قلم سینی بلومین را توصیه می کنیم. این برای تعداد زیادی خودکار مناسب نیست اما اگر یک مینیمالیست هستید، به آن نیاز ندارید!

وقتی زیپ را تا آخر باز کنید، به یک سینی تبدیل می‌شود تا بتوانید هر چیزی را که داخل آن است ببینید اگر نمی‌خواهید زیپ را تا آخر باز کنید، دو زبانه در نزدیکی پایین آن وجود دارد که نقطه توقف کاملی را برای زیپ فراهم می‌کند تا مقدار مناسبی را برای گرفتن سریع چیزی باز کند.

از سیلیکون ساخته شده است بنابراین لمس آن لذت بخش است و به راحتی تمیز می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.