کنجد برای کاهش بیماری قلبی بسیار مورد استفاده قرار می گیرید

دانه‌های کنجد دانه‌های ریز و غنی از روغن هستند کنجد را با چی بخوریم که در غلاف‌های گیاه Sesamum indicum رشد می‌کنند.

دانه های بدون پوسته پوسته بیرونی و خوراکی دست نخورده دارند، در حالی که دانه های پوست کنده بدون پوسته هستند.

پوسته به دانه ها رنگ قهوه ای طلایی می دهد، دانه های پوست کنده رنگ سفید مایل به زردی دارند اما وقتی بو داده می شوند قهوه ای می شوند.

دانه های کنجد فواید بالقوه زیادی برای سلامتی دارند و هزاران سال است که در طب سنتی مورد استفاده قرار گرفته اند.

آنها ممکن است مریم گلی در برابر بیماری قلبی، دیابت و آرتریت محافظت کنند.

با این حال، ممکن است لازم باشد مقادیر قابل توجهی – تعداد انگشت شماری در روز – برای به دست آوردن مزایای سلامتی بخورید.

سه قاشق غذاخوری (30 گرم) دانه کنجد بدون پوست، 3.5 گرم فیبر را فراهم می کند که 12 درصد از مصرف روزانه مرجع (RDI) است.

کنجد

از آنجایی که میانگین مصرف فیبر در ایالات متحده تنها نیمی از RDI است، مصرف منظم دانه کنجد می تواند به افزایش مصرف فیبر شما کمک کند.

فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش مرکز فروش دستگاه تست قند خون رایگان به خوبی شناخته شده است.

علاوه بر این، شواهد رو به رشد نشان می دهد که فیبر ممکن است در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان های خاص، چاقی و دیابت نوع 2 نقش داشته باشد.

برخی از مطالعات نشان می دهد که خوردن منظم دانه کنجد ممکن است به کاهش کلسترول و تری گلیسیرید بالا کمک کند – که عوامل خطر برای بیماری قلبی هستند.

دانه کنجد شامل 15 درصد چربی اشباع شده، 41 درصد چربی غیراشباع محصولات کشاورزی استان گلستان چندگانه و 39 درصد چربی تک غیراشباع است.

  • منابع:
    1. 15Health and Nutrition Benefits of Sesame Seeds
  • تبلیغات:
    1. خواب هایی که کار آفرینان برای جوانان بیکار دیده اند
    2. کشف قفل درب در سیاره مریخ!
    3. مبلمان یک میلیاردی با چوب گردو!
    4. دندان عجیب یک دختر بچه که به اندازه فندق بزرگ شده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.