کفش چرم مردانه ایتالیایی موجب مرگ راننده کامیونی در رستوران بین راهی شمال شد

در ساختمانی دیگر کارخانه کفش چرم مردانه ایتالیایی او را به من نشان دادند که مانند دیگری سرشار از نبوغ است و از نظر تقسیم کار این پارچه را در سطحی با کارخانه سنجاق‌ها که اغلب تحسین می‌شود می‌آورد.

هر مرحله از آن تحت تأثیر ظریف ترین و دقیق ترین ماشین آلات قرار می گیرد در حالی که، همانطور که هر عمل با یک دست انجام می شود هر کفش از بیست و پنج دست می گذرد، که از پوست، همانطور که توسط کافر تهیه می شود روزانه صد جفت کفش محکم و خوش ساخت تکمیل می شود.

تمام جزئیات با استفاده هوشمندانه از قدرت های مکانیکی انجام می شود و تمام قطعات با دقت، یکنواختی و دقت مشخص می شوند.

همانطور که هر مرد فقط یک مرحله را در این فرآیند انجام می دهد که به معنای عدم آگاهی از آنچه توسط کسانی که پیش از او یا به دنبال او هستند انجام می دهد.

کفش

بنابراین افراد استخدام شده کفاش نیستند، بلکه سربازان زخمی هستند که می توانند وظایف مربوطه خود را در یک دوره بیاموزند.

چند ساعت قراردادی که این کفش ها به دولت تحویل داده می شود 6s است 6d در هر جفت حداقل 2 ثانیه باشد کمتر از آنچه قبلاً برای یک مقاله نابرابر و سنگفرش پرداخت می شد.

با این حال، هنگامی که جنگ در سال 1815 به پایان رسید، کار یدی بسیار ارزان تر شد و تقاضا برای تجهیزات نظامی کاهش یافت. در نتیجه، سیستم برونل دیگر سودآور نبود و به زودی فعالیت خود را متوقف کرد.

مقتضیات مشابه در زمان جنگ کریمه، علاقه مجددی را به روش‌های مکانیزه کردن و تولید انبوه برانگیخت، که ماندگاری طولانی‌تری داشت.

یک کفاش در لستر، توماس کریک، طرح یک ماشین پرچ را در سال 1853 به ثبت رساند این فرآیند سرعت و کارایی تولید را تا حد زیادی افزایش داد.

او همچنین در اواسط دهه 1850 استفاده از ماشین‌های نورد با نیروی بخار را برای سخت‌سازی چرم و ماشین‌های برش معرفی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.