کفش جردن سایز ۳۸ در خانه ملکه الیزابت پس از مرگش به قیمت میلیون دلاری فروخته شد

امروز می خواهیم در مورد محبوب ترین اکسسوری همه ما خانم ها صحبت کنیم کفش جردن سایز ۳۸ برای من، شخصا، طبقه بندی آنها فقط به عنوان لوازم جانبی نیز ساده به نظر می رسد. گاهی اوقات آنها از تمام لباس هایی که می پوشید قهرمان تر هستند!

در هر صورت، آیا نام همه کفش ها را می دانید؟ آیا همه مدل ها و اصطلاحات صحیح دنیای کفش جردن سایز ۳۸ را می شناسید؟احتمالاً نه، اما برای اینکه یک شیک پوش واقعی باشید، برخی اصطلاحات وجود دارد که باید حتماً بدانید.

نیم بوت ها مدلی از چکمه های کوتاه هستند که درست در بالا یا زیر مچ پا متوقف می شوند در نسخه تابستانی آنها نیز تیک خورده یافت می شوند.

نام آنها از مخترع آن، کوکو شانل گرفته شده است امروزه به آنها “کفش پشتی” نیز می گویند: آن مدل دکلته ای است که پاشنه پا را بدون پوشش می گذارد و دارای بند است که دور مچ پا می رود شانل ها می توانند هم پاشنه بلند و هم پاشنه بلند و هم انگشتان گرد و نوک تیز داشته باشند.

کفش

این اصلی ترین کفش جردن سایز ۳۸ زنانه ترین، محبوب ترین است تمام  کفش جردن سایز ۳۸ که پاشنه‌های 8 سانتی‌متری دارند که دم را بدون پوشش می‌گذارند، دکلته هستند.

اسپادری ها یک جفت کفش جردن سایز ۳۸ معمولی در بوم و پارچه با زیره طناب هستند همچنین در این مورد، تغییرات زیادی وجود دارد: شات پایین، با توری برای بستن به دور مچ پا.

بروگ ها کفش های توری زنانه با پاشنه یا بدون پاشنه هستند که به راحتی می توان آن ها را هم با تیپ های غیر رسمی و هم با لباس های رسمی تر ترکیب کرد آنها بین دهه 1920 و 1930 با الهام از مدل توری مردانه متولد شدند.

مدل بچه گربه دارای پاشنه کوتاهی است که ابعادی بین 3.5 تا 4.5 سانتی متر دارد و بیشتر نوک تیز است کفش بچه گربه در دهه 50 به عنوان جایگزینی برای پاشنه برای نوجوانان متولد شد و به لطف آدری هپبورن محبوب شد پاشنه بچه گربه برای دادن حسی زیبا به ظاهر شما عالی است!

مری جین نوعی دکلته است که با یک یا چند بند در پشت پا مشخص می شود مانند بچه گربه ها، مری جینز نیز به عنوان کفش های تخت برای دختران و نوجوانان متولد می شود با گذشت زمان آنها فوق العاده زنانه می شوند و به کفش های پاشنه بلند با هر ارتفاعی مجهز می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.