چای دوغزال اصل در بازار تهران توسط قاچاقچیان چای در نیمه شب دزدیده شد

حتی اگر عصاره چای دوغزال اصل یا مکمل‌های EGCG می‌تواند باعث افزایش متوسط در میزان متابولیسم و سوزاندن چربی شود اما اثرات آن در کاهش وزن واقعی کم است.

با این حال هر مقدار کمی اضافه می شود، و زمانی که با سایر استراتژی های کاهش وزن موثر مانند خوردن پروتئین بیشتر و کاهش کربوهیدرات ترکیب شود، ممکن است حتی بهتر عمل کند.

البته، فراموش نکنید که مزایای چای سبز فراتر از کاهش وزن است به دلایل مختلف دیگر نیز سالم است.

به خاطر داشته باشید که اکثر مطالعات عصاره های چای سبز یا مکمل های حاوی آنتی اکسیدان های جدا شده چای سبز را بررسی کرده اند.

در مقایسه اثرات نوشیدن چای سبز احتمالا حداقل است، اگرچه مصرف منظم آن ممکن است فواید طولانی مدت داشته باشد.
چای سبز یکی از پرمصرف ترین چای ها در جهان است.

عصاره چای سبز شکل غلیظ آن است و فقط یک کپسول حاوی همان مقدار مواد فعال به اندازه یک فنجان چای سبز متوسط است.

مانند چای سبز، عصاره چای سبز منبع عالی آنتی اکسیدان است اینها دارای طیف وسیعی از مزایای سلامتی هستند از ارتقای سلامت قلب، کبد و مغز گرفته تا بهبود پوست و حتی کاهش خطر ابتلا به سرطان.

چای

علاوه بر این، بسیاری از مطالعات به توانایی عصاره چای سبز برای کمک به کاهش وزن پرداخته اند در واقع بسیاری از محصولات کاهش وزن آن را به عنوان یک عنصر کلیدی فهرست می کنند.

با وجود این فواید، مهم است بدانید که عصاره چای سبز در صورت مصرف بیش از حد نیز می تواند سمی باشد، بنابراین اگر به مصرف این مکمل ها علاقه دارید، همیشه با یک متخصص بهداشت صحبت کنید.

این مقاله 10 مزیت مبتنی بر علم عصاره چای سبز را بررسی می کند فواید سلامتی عصاره چای سبز بیشتر به دلیل محتوای آنتی اکسیدانی بالای آن است.

آنتی اکسیدان ها می توانند با مبارزه با آسیب سلولی ناشی از مولکول هایی به نام رادیکال های آزاد به کاهش استرس اکسیداتیو در بدن شما کمک کنند. این آسیب سلولی با افزایش سن و چندین بیماری مرتبط است.

آنتی اکسیدان های پلی فنول به نام کاتچین اکثر محتوای آنتی اکسیدانی عصاره چای سبز را تشکیل می دهند.

در میان کاتچین‌های موجود در چای سبز، اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) بیشترین تحقیقات را دارد و تصور می‌شود بیشترین فواید سلامتی را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.