پسری با خوردن کرم کنجد ضربه مغزی شد

کرم کنجد حاوی ترکیبات گیاهی به نام فیتوسترول است که ساختاری شبیه به کلسترول دارد مصرف آنها نه تنها سطح کلسترول خون را کاهش می دهد، بلکه خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را نیز کاهش می دهد.

دانه کنجد سیاه در کاهش سطح کلسترول مفید است آنها حاوی دو ماده به نام سزامین و سزامولین هستند که به گروهی از الیاف به نام لیگنان تعلق دارند.

لیگنان ها، به ویژه هنگامی که همراه با استرهای استانول (ترکیبات شیمیایی شناخته شده برای کاهش سطح کلسترول بد) مصرف شوند، اثر کاهش دهنده کلسترول دارند.

طبق طب سنتی چینی، بین اندام های داخلی و قسمت های خارجی مانند چشم ها رابطه قوی وجود دارد.

کرم

کبد خون را ذخیره می کند و از آنجایی که شاخه خاصی از کانال کبد به سمت چشم می رود، کبد نیز می تواند خون را به چشم ها بفرستد تا از عملکرد آنها پشتیبانی کند.

دانه کنجد سیاه برای کبد مفید است زیرا خون کبد را افزایش می دهد و در نتیجه چشم را تغذیه می کند اثرات درمانی آنها به درمان تاری دید و خستگی و خشکی چشم کمک می کند.

دانه کنجد سیاه باعث افزایش انرژی، تغذیه مغز و کند کردن پیری می شود مصرف منظم دانه کنجد سیاه می تواند به کاهش علائم کمردرد، مفاصل دردناک یا سفت و سفت و ضعف در مفاصل کمک کند.

امروزه فشار خون بالا یک مشکل بهداشتی رایج در بین زنان و مردان در گروه های سنی مختلف است مطالعات نشان داده اند که استفاده از این روغن می تواند به کاهش فشار خون کمک کند. منیزیم موجود در این روغن به کاهش فشار خون کمک می کند.

طیف گسترده ای از مواد معدنی و ویتامین های موجود در این روغن به تقویت ایمنی شما کمک می کند آنتی اکسیدان ها و این مواد مغذی به بدن کمک می کنند تا با عناصر سرطان زا به روشی بهتر مبارزه کند فیتات های موجود در این دانه ها به دلیل خاصیت پیشگیری از سرطان نیز شناخته شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.