پسته خندان امروز که می تواند پادزهر هر سمی باشد

پسته خندان امروز نسبت به سایر آجیل‌ها از جمله بادام، فندق، گردو، اسپند و گردو نسبت به منبع مطمئن اسیدهای آمینه ضروری، بلوک‌های سازنده پروتئین، بالاتر است.

همه آجیل ها سرشار از فیبر هستند که با حرکت دادن غذا در روده و جلوگیری از یبوست، سیستم گوارشی سالم را تشویق می کند.

نوعی فیبر به نام پری بیوتیک نیز ممکن است باکتری های خوب روده را تغذیه کند تغذیه باکتری های خوب به آنها کمک می کند تا تکثیر شوند و باکتری های مضر را از بین ببرند.

منبع معتبر تحقیقات نشان می دهد که خوردن پسته و تا حدی بادام ممکن است سطح باکتری های مفید روده را افزایش دهد پسته به نیاز روزانه فرد به پروتئین کمک می کند، تقریباً 6 گرم منبع مطمئن پروتئین در هر وعده 1 اونس.

پسته

پروتئین تقریباً 21٪ منبع قابل اعتماد از وزن کل آجیل را تشکیل می دهد و آن را منبع خوبی برای گیاهخواران و وگان ها و سایر افراد می کند.

از آنجایی که پسته دارای ارزش کالری پایین و محتوای فیبر و پروتئین بالا است ممکن است برای افرادی که مایل به مدیریت وزن خود هستند مفید باشد.

مطالعه‌ای در سال 2020 نشان داد که مصرف روزانه 1.5 اونس پسته به کاهش شاخص توده بدنی و دور کمر در مردان و زنان مبتلا به چاقی کمک می‌کند، در مقایسه با گروه کنترلی که هر روز یک وعده پسته اضافی نمی‌خوردند.

یک بررسی سال 2016 نشان می دهد که خوردن پسته فواید قلبی عروقی زیادی دارد پسته می تواند به کاهش فشار خون و کلسترول کمک کند و خطر مشکلات قلبی عروقی را کاهش دهد.

این واقعیت که آنها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ممکن است به محافظت در برابر بیماری قلبی نیز کمک کند.

یک تجزیه و تحلیل در سال 2015 از 21 مطالعه منبع معتبر گزارش می دهد که خوردن آجیل ممکن است به طور قابل توجهی فشار خون را در افراد بدون دیابت نوع 2 کاهش دهد.

پسته بیشترین تأثیر را در بین آجیل های آزمایش شده در کاهش فشار خون سیستولیک و دیاستولیک داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.