هفت سین فیروزه کوبی که در شب و روز رنگ های متفاوتی دارد

هفت سین فیروزه کوبی آنقدر منحصر به فرد است که یک رنگ را برای خودش تعریف و نام گذاری می کند با این حال، رنگ فیروزه‌ای در طیفی از رنگ‌های آبی سبز تا سبز آبی متفاوت است.

اگر به دنبال سنگ آبی یا سبز زیبا برای ایجاد خاتم هستید چند جایگزین سنگ طبیعی وجود دارد که کار کردن با آنها راحت تر از فیروزه است.

آزوریت و مالاکیت دو کانی با سختی 3-4 هستند که کار کردن با آنها در مقایسه با فیروزه بسیار راحت تر است.

علاوه بر سنگ‌های طبیعی، می‌توان از محصولات جایگزین اضافی مختلف برای پر کردن ترک‌های یک کاسه چوبی استفاده کرد برای لیست کامل اقلام جایگزین فیروزه و فیروزه به راهنمای محصولات تکمیلی توصیه شده مراجعه کنید.

ظروف

اگر تصمیم دارید از سنگ طبیعی برای منبت فیروزه خود استفاده کنید، ممکن است لازم باشد قبل از ساختن خاتم، ماده معدنی را به اندازه آن خرد کنید.

می توانید از یک اسکنه بتنی در داخل یک قوطی قهوه فلزی استفاده کنید که زباله های پرنده را کنترل کند.

برای شروع نیازی به سنگ بزرگ ندارید. شکستن حتی یک تکه سنگ می تواند قطعات و گرد و غبار زیادی ایجاد کند.

روش دیگر برای خرد کردن سنگ این است که از دو ورقه فلز سنگین برای ساندویچ کردن سنگ استفاده کنید و صفحه فلزی بالایی را با چکش بکوبید.

قرار دادن یک ورق پلاستیکی زیر و روی ساندویچ صفحه فلزی از فرار قطعات از کناره ها جلوگیری می کند بسته به آنچه می خواهید با منبت فیروزه خود به دست آورید، باید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید سنگ را خرد کنید.

اگر به سادگی می خواهید یک خاتم فیروزه ای همرنگ با ظاهری صاف بسازید، سنگ را خرد کنید تا گرد و غبار شود.

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید یک منبت فیروزه‌ای با اندازه‌های متنوع‌تری داشته باشید سپس سنگ را به قطعات کوچکی خرد کنید که به اندازه کافی کوچک هستند تا در شکاف‌های کاسه چوب جای بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.