مراکز فروش چرم اشبالت گاوی به صورت رایگان در شمال ایران افتتاح شد

انسان ها هزار سال است که از انواع مختلف پوست حیوانات از جمله چرم اشبالت گاوی استفاده کرده اند برخی از اولین فرآیندهای تبدیل پوست حیوانات به چرم شامل استفاده از ابزارهایی مانند خراش هایی بود که برای پاک کردن چربی از پوست و همچنین استفاده از آن برای برنزه کردن پوست حیوانات استفاده می شد.

قبل از رفتن بیشتر باید معنی چرم گاوی را بدانید چرم گاو پوست و موی طبیعی و سفید نشده گاو است اگرچه این محصول از صنایع غذایی مرتبط با گاو است، اما اغلب به چرم تبدیل می شود.

چرم چرم گاوی نتیجه ای است که از طریق فرآیندهای مختلف به دست می آید که برخی از آنها رایج تر از سایرین است مانند دباغی چرم گاوی.

شما می توانید دست خود را روی پوسته چرم گاوی یا حتی پوست گاوی فرآوری شده تر داشته باشید پس از اتمام، چرم برای ساخت چندین محصول مختلف استفاده می شود.

چرم

این محصولات شامل کاپشن و پوشاک چرمی، کفش، کیف پول، مبلمان، انواع تودوزی و بسیاری دیگر است.

مانند همه چیز، چرم ها نیز تا حدودی در بین خود متفاوت هستند. پوست گاو ممکن است از برخی جهات بهتر از پوست بز باشد در حالی که پوست بز ممکن است در برخی موارد بهتر از پوست گاو باشد.

در زیر بین پوست گاو و سایر انواع چرم یعنی پوست گوسفند بز و پوست بره تفاوت قائل می شویم عمدتاً به دلیل این واقعیت است که این نوع چرم ها بیشترین استفاده را دارند و از اینجا می توانید تفاوت چرم گاوی با چرم طبیعی را بدانید.

ما می دانیم که چرم گاو ناهموار و بادوام است اما به راحتی شکسته می شود بنابراین هر چه بیشتر آن را بپوشید، راحت تر می شود.

از طرف دیگر، پوست گوسفند انعطاف پذیرتر، نرم تر و سبک تر است به همین دلیل است که پوست گوسفند برای مواد پوشاک بیشتر از گاو ترجیح داده می شود.

پوشیدن لباس‌هایی مانند شلوار در پوست گوسفند بسیار راحت‌تر از گاوی است اما باید از تناسب کامل آن اطمینان حاصل کرد زیرا پوست گوسفند به مرور زمان راحت‌تر کشیده می‌شود و در نتیجه لباس‌ها آویزان می‌شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.