لوله پلیکا یک کودک را از زیر آوار نجات داد

لوله پلیکا در طبیعت مشابه لوله های پی وی سی است اما بر اساس رنگ مشکی آنها به راحتی قابل شناسایی است.

اکریلونیتریل بوتادین استایرن نیز به ویژه در برابر دماهای سرد مقاوم است این عمدتا برای خطوط هواکش و تخلیه استفاده می شود.

اگرچه نصب این نوع لوله پلیکا لوله کشی آسان است، اما در صورت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید می تواند پیچ و تاب بخورد.

لوله های ABS نیز نسبت به انواع دیگر  لوله پلیکا لوله کشی سر و صدای بیشتری دارند و باعث ایجاد مزاحمت در بین برخی از صاحبان خانه می شوند.

لوله‌های مسی برای دهه‌ها جزء اصلی صنعت لوله‌کشی بوده است این نوع لوله پلیکا لوله کشی می تواند تا 50 سال دوام بیاورد و معمولا در سینک ها، دوش ها، وان ها و سایر وسایل خانه های جدید و قدیمی یافت می شود.

لوله

لوله های مسی همچنان در بین لوله کش ها و صاحبان خانه ها محبوب هستند زیرا در برابر خوردگی مقاوم هستند و برای محافظت از کیفیت آب مناسب هستند.

لوله های مسی قادر به تحمل فشار بالای آب هستند و در برابر دمای آب گرم و سرد مقاوم هستند همچنین می‌توان آن را بازیافت کرد و آن را به گزینه‌ای سازگار با محیط زیست تبدیل می‌کند.

که گفته شد، باید چند اشکال را در نظر گرفت از آنجایی که لوله کش بسیار سفت است، لوله کش نمی توانند از لوله های مسی در فضاهای تنگ استفاده کنند.

همچنین گران ترین نوع لوله پلیکا لوله کشی است همانطور که قیمت مس همچنان در حال افزایش است، هزینه های هر پروژه مربوط به لوله های مسی نیز افزایش می یابد.

لوله های چدنی و لوله پلیکا به ندرت در ساخت و سازهای جدید گنجانده می شوند، اگرچه معمولاً در خانه های ساخته شده در اوایل قرن بیستم یافت می شوند.

با این حال، لوله پلیکا  لوله کشی چدنی بسیار بادوام هستند و امروزه برای بخش هایی از سیستم های توزیع آب مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.