فروش کیف سیسمونی با تخفیف 80 درصدی در نمایشگاه بین المللی تهران

انتخاب کیف سیسمونی شما باید با توجه به سبک زندگی و نوع رفت و آمد شما باشد اگر چند فرزند دارید، ظرفیت نیز معیار مهمی برای شما خواهد بود، زیرا باید فضای کافی برای نگهداری وسایل شخصی آنها را فراهم کند.

اگر می خواهید به استفاده از کریر کودک ادامه دهید، احتمالاً کیف سیسمونی مناسب تر است علاوه بر این، اگر مانند من از دردهای گاه به گاه کمر و کمر رنج می برید، یکی را انتخاب خواهید کرد که تسمه های شانه دار و سایر تسمه های حمایتی به شما امکان می دهد بار را بدون تلاش زیاد تقسیم کنید.

کیف سیسمونی با بند شانه فضای بیشتری را ارائه می دهد بسیار کاربردی برای سفر با ماشین یا قطار و زمانی که امکان بچه دار شدن در کالسکه را دارید. محتوای آن به راحتی قابل دسترسی است.

کیف

یک نکته بسیار خوب اگر می خواهید جوجه خود را به طور موثر و سریع در مکان های عمومی عوض کنید علاوه بر این، این نوع کیف عموما دارای دسته هایی برای حمل با دست است.

جیب بیرونی جلو دارای عایق حرارتی است که به من امکان حمل بطری یا تنقلات را می دهد در کنار، یک جیب بازکننده برای دستمال مرطوب.

در پشت یک جیب امنیتی که با یک زیپ بسته شده است تا حساس ترین اشیاء را با احتیاط ذخیره کند در داخل، چندین محفظه و جیب به نظم دادن به وسایل کودکان کمک می کند.

این کیف دارای دو حلقه در پشت است که امکان آویزان شدن آن بر روی کالسکه را با استفاده از سیستم قلاب فراهم می کند.

با یک بطری گرمکن همراه است که می تواند توسط یک سوکت USB یکپارچه تغذیه شود تنها چیزی که باقی می ماند این است که برای من یک باتری قابل حمل تهیه کنید!

من بیشتر از نوع مینیمالیستی هستم اما وقتی مادران زیادی را می بینم که با دو کیف سیسمونی به اضافه سبد زیر کالسکه پر از وسایل برای نوزادشان بیرون می روند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.