عروس و دامادی با کارتن 8 کیلویی ماشین عروس خود را تزئین کردند

قدمت اختراع و کاربرد کاغذ راه راه به بیش از 100 سال پیش باز می گردد کارتن 8 کیلویی راه راه کم هزینه، سبک وزن است اما در عین حال استحکام بالایی دارد. علاوه بر این، چاپ آن عالی است.

چه بهتر، کرتن راه راه بیشتر از خمیر بازیافتی ساخته شده است در نتیجه، در سال های اخیر به طور گسترده در پاسخ به حفاظت از محیط زیست مورد استفاده قرار گرفته است.

کارتن معمولاً برای توصیف کاغذ ضخیم یا خمیر کاغذ سنگین استفاده می شود این نوع مواد معمولا در جعبه های غلات و کارت های تبریک استفاده می شود اگرچه کارتن های راه راه حاوی مقداری کارتن هستند اما درک این نکته مهم است که این مواد قابل تعویض نیستند.

در نتیجه، اگرچه ممکن است در ابتدا تفاوت‌ها جزئی به نظر برسند، باید واضح باشد که کارتن بهتر است برای مواردی مانند کارت‌ها و جعبه‌های غلات نگهداری شود از سوی دیگر، راه راه، مواد بسته بندی ترجیحی برای جعبه های حمل و نقل است.

کارتن

ورق های راه راه، زمانی که به شکل جعبه در می آیند، برای حمل و نقل ایده آل هستند زیرا بسیار قوی و بادوام هستند و به راحتی قابل بازیافت هستند.

مقوای تک رو فقط دو لایه دارد یک محیط راه راه به یک صفحه تخت چسب زده شده و فلوت ها در معرض دید قرار می گیرند تخته موجدار تک چهره بیشتر به عنوان بسته بندی داخلی برای محافظت از محصول فردی در برابر آسیب استفاده می شود.

محیط راه راه بین دو آستر بیرونی چسبانده شده است همچنین به عنوان “دو چهره” شناخته می شود این رایج‌ترین ماده برای کارتن‌های راه راه و نمایشگرها است که محافظت قوی‌تری نسبت به مقوای موجدار تک رو ارائه می‌دهد.

مقوای راه راه علاوه بر استفاده گسترده به عنوان بسته بندی بیرونی اغلب برای نمایشگرها استفاده می شود نمایشگرهای ساخته شده از تخته راه راه دارای مزایای کم هزینه و وزن سبک هستند.

علاوه بر این، یکی از ویژگی های مقوا راه راه این است که می توان آن را از قطعات کوچک مونتاژ کرد و می توان آن را به قطعات صاف جدا کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.