شیشه پنجره ساده که با تغییر فصل تغییر رنگ می دهد

شیشه پنجره ساده معمولاً برای اهداف حفظ حریم خصوصی استفاده می شود این نوع شیشه اجازه انتقال نور را می دهد.

با این حال نمی توان آن را به وضوح دید. به عنوان مثال، شیشه های مات، اچ شده و روکش شده همه انواع شیشه های مبهم هستند عمدتاً در حمام ها، راه های درب و درب های گاراژ استفاده می شود.

شیشه آینه ای دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد به نظر می رسد شیشه به دلیل پوشش فلزی و درزگیر محافظی که در یک طرف آن اعمال می شود، منعکس کننده است.

روکش جلوه آینه ای ایجاد می کند این نوع شیشه به طور سنتی برای کاربردهای تزئینی بر روی وسایلی مانند دیوارها، درها و مبلمان استفاده می شود.

شیشه

شیشه فلوت نام خود را از فرآیند تولیدی که برای تولید آن استفاده می شود گرفته است شیشه مذاب روی قلع مذاب شناور می شود و صفحات شیشه ای بسیار صاف و نازکی ایجاد می کند.

از کاربردهای آن می توان به شیشه های عایق، پنجره ها، درها، رومیزی ها و قفسه ها اشاره کرد. همچنین ارزان و بی رنگ است.

انتشار کم یا Low-E به شرایط سطحی اشاره دارد که سطوح پایین انرژی حرارتی را ساطع می کند بنابراین، شیشه کم تابش تابش حرارتی یا اشعه ماوراء بنفش را منعکس می کند و در خانه ها برای عملکرد بهینه انرژی استفاده می شود.

پوشش روی این نوع شیشه منحصر به فرد است زیرا در زمستان گرما را به خانه بازتاب می دهد و در تابستان گرما را از خانه منعکس می کند.

هزینه اولیه برای شیشه Low-E زیاد است اما با گذشت زمان شما هزینه کمتری برای گرم کردن و خنک کردن خانه خود خواهید داشت.

در نهایت، به نظر می رسد که این نوع پوشش می تواند اثر رنگی داشته باشد، بنابراین قبل از نصب آن در خانه خود تحقیق کنید که کدام نوع را می خواهید.

انواع مختلفی از شیشه های مسکونی برای انتخاب وجود دارد اگر مطمئن نیستید که پروژه یا برنامه شما برای چه چیزی نیاز دارد، می تواند طاقت فرسا باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.