ساخت پل خواجو با استفاده از آجیل مخلوط شب عید

فرقی نمی‌کند وزن کم کنید، سلامتی خود را بهبود ببخشید یا فقط سالم غذا بخورید، آجیل مخلوط شب عید را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. خوردن آجیل نه تنها توصیه ای برای یک سبک زندگی سالم و متعادل است، بلکه ضروری است و می توانید از آن برای محافظت از سلامت خود در برابر بسیاری از بیماری ها استفاده کنید.

پسته یکی از آجیل های پرطرفدار است که با شنیدن نام پسته ناخودآگاه یاد رنگ سبز، پوسته منحصر به فرد و حتی قیمت آن می افتیم. پسته یکی از آجیل های محبوب است که با شنیدن نام پسته ناخودآگاه به یاد آن می افتیم. رنگ سبز، پوسته منحصر به فرد و حتی قیمت آن.

assortment of nuts

طعم پسته در بستنی، کلوچه و سایر دسرها بسیار عالی و مطبوع است و همیشه به عنوان یک میان وعده مغذی از آن یاد می شود. مواد مغذی موجود در هر وعده پسته عبارتند از: پروتئین: 6 گرم، فیبر: 3 گرم، چربی: 12 گرم، کالری

در مقایسه با سایر مغزها، پسته نسبتاً کم کالری و پروتئین بالایی دارد. علاوه بر این، نسبت پروتئین به چربی های سالم یک به دو است. پسته یک میان وعده خوشمزه است که در هر زمانی می توانید آن را امتحان کنید.

پسته سرشار از ویتامین B6 است که به تنظیم قند خون و تولید هموگلوبین کمک می کند. ویتامین B6 همچنین باعث افزایش متابولیسم، بهبود عملکرد کبد و بهبود سلامت چشم می شود و پسته یکی از غذاهای غنی از این ویتامین است.

یکی از ویژگی های شاخص پسته، بهبود و تقویت سلامت روده است. خوردن پسته باعث افزایش رشد باکتری های مفید در معده می شود که خطر ابتلا به سوء هاضمه، بیماری های قلبی و سرطان را تا حد زیادی کاهش می دهد.

پسته همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که با تولید آمینو اسیدهای ضروری مورد نیاز بدن به کاهش سطح کلسترول خون و حفظ سلامت رگ های خونی کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.