دستکش جوشکاری آرگون که در خانه ملکه یافت شد

چگونه از بین هزاران دستکش جوشکاری آرگون موجود در بازار انتخاب می کنید؟ نیازی به پرتاب دارت به سمت کاتالوگ PPE و امید به بهترین ها نیست.

از این راهنما برای تجدید سریع قوانین محافظت از دست OSHA، مقدمه ای برای انتخاب دستکش و بهترین نکات Safesite برای استفاده حداکثری از بودجه PPE خود استفاده کنید.

OSHA CFR 1910.138 استاندارد حاکم بر محافظ دست است این بیان می‌کند که کارفرمایان باید از کارکنان بخواهند که هنگام مواجهه با صورت کارمندان در معرض خطرات، از محافظ دست استفاده کنند.

طبق OSHA، 70 درصد از کارگران از محافظ دست استفاده نمی کنند حتی زمانی که این کار را انجام می‌دهند، 30 درصد از کارگران با یک جفت دستکش که با وظیفه مطابقت ندارد، وارد عمل می‌شوند.

یک JHA اطلاعات مفیدی را برای راهنمایی شما در یافتن خطرات محل کار و انتخاب دستکش ایمنی مناسب ارائه می دهد.

ارزیابی تمام خطرات موجود برای کارکنان شما را مشخص می کند و به شما نقطه شروعی می دهد تا بفهمید چه خطراتی را می توانید به طور کامل حذف کنید و از طریق سلسله مراتب کنترل ها کنترل کنید.

دستکش

جمع آوری بازخورد همچنین زمان بسیار خوبی برای پرسیدن در مورد موانع احتمالی کارمندان در مورد PPE است به عنوان مثال، برخی از کارکنان ممکن است به لاتکس حساسیت داشته باشند و نتوانند از دستکش ایمنی لاتکس استفاده کنند.

داشتن الزامات و اولویت های کارمند از قبل می تواند در انتخاب دستکش مناسب کمک زیادی کند هنگام برنامه ریزی استفاده از دستکش، عملیات غیر معمول مانند نگهداری و تمیز کردن را در نظر داشته باشید.

اگرچه این فعالیت‌ها بخشی از رویه‌های شغلی استاندارد نیستند، اما همچنان می‌توانند خطراتی داشته باشند و کارگران را در معرض خطر قرار دهند.

به عنوان مثال، یک کارمند ممکن است در طول کارهای روزانه خود با مواد شیمیایی تماس نداشته باشد اما ممکن است یک یا دو بار در هفته در طول نظافت با مواد شیمیایی تمیزکننده خشن تعامل داشته باشد.

بررسی سوابق حوادث گذشته می تواند در کشف خطرات موجود در محل کار و ضعف برنامه ایمنی بسیار مفید باشد.

به طور خاص، شما می خواهید به دنبال صدمات دست و انگشتان باشید که اتفاق افتاده است اما لزوماً وارد گزارش نشده است.

این آسیب‌ها گاهی اوقات اتفاقی هستند اما می‌توانند نشانه‌ای از یک مشکل گسترده‌تر یا یک حادثه شدیدتر در انتظار وقوع باشند.

سوابق تصادفات را به طور منظم مرور کنید تا به دنبال بهبودهای بالقوه باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.