خیارشور شیشه ای یک و یک که به عنوان مصالح ساختمانی به کار گرفته شد

خیارشور شیشه ای یک و یک متعلق به همان خانواده گیاهان کدو، کدو تنبل و هندوانه خانواده Cucurbitaceae است مانند هندوانه، خیارها عمدتاً (95 درصد) از آب تشکیل شده است، به این معنی که خوردن آن در یک روز گرم تابستان می تواند به شما کمک کند هیدراته بمانید.

با این حال، دلیلی برای خوردن خیار در تمام طول سال وجود دارد خیار با داشتن ویتامین K، ویتامین های B، مس، پتاسیم، ویتامین C و منگنز می تواند به شما کمک کند از کمبود مواد مغذی که در بین افرادی که از رژیم غذایی معمولی آمریکایی استفاده می کنند جلوگیری کنید.

بعلاوه، خیار حاوی پلی فنول های منحصر به فرد و سایر ترکیبات است که ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن و بسیاری موارد دیگر کمک کند.

خیار حاوی فلاونول ضد التهابی به نام فیستین است که به نظر می رسد نقش مهمی در سلامت مغز بازی می کند.

فیستین علاوه بر بهبود حافظه و محافظت از سلول‌های عصبی از زوال ناشی از افزایش سن، از اختلالات پیشرونده حافظه و یادگیری در موش‌های مبتلا به آلزایمر جلوگیری می‌کند.خیار

خیار حاوی پلی فنول هایی به نام لیگنان (پینورزینول، لاریسیرزینول و سکوایزولاریسیرزینول) است که ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه، رحم، تخمدان و پروستات کمک کند.

آنها همچنین حاوی مواد مغذی گیاهی به نام کوکوربیتاسین هستند که خواص ضد سرطانی نیز دارند. به گفته بنیاد جورج ماتلجان:

دانشمندان قبلاً مشخص کرده‌اند که چندین مسیر سیگنالینگ مختلف که برای رشد و بقای سلول‌های سرطانی لازم است را می‌توان با فعالیت کوکوربیتاسین مسدود کرد.

خیار ممکن است به “خنک کردن” پاسخ التهابی در بدن شما کمک کند، و مطالعات حیوانی نشان می دهد که عصاره خیار به کاهش التهاب ناخواسته کمک می کند، تا حدی با مهار فعالیت آنزیم های پیش التهابی.

خیار حاوی آنتی اکسیدان های متعددی از جمله ویتامین C و بتاکاروتن شناخته شده است آنها همچنین حاوی فلاونوئیدهای آنتی اکسیدانی مانند کورستین، آپیژنین، لوتئولین و کامپفرول هستند که فواید بیشتری دارند.

به عنوان مثال، کورستین یک آنتی اکسیدان است که بسیاری معتقدند از آزاد شدن هیستامین جلوگیری می کند و غذاهای غنی از کورستین را «آنتی هیستامین های طبیعی» می سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.