خوردن لوبیا قرمز اتیوپی مانع کم خونی می شود

وقتی فردی لوبیا قرمز اتیوپی می خورد، فیبر و نشاسته های سالم موجود در آن می تواند به ایجاد احساس سیری و رضایت کمک کند.

به عنوان یک استراتژی رژیم غذایی طولانی مدت این می تواند به جلوگیری از پرخوری کمک کند و ممکن است منجر به کاهش وزن شود طبق یک بررسی منبع معتبر در سال 2013.

منبع معتبر تحقیقات نشان داده است که انواع لوبیا، به ویژه لوبیا سیاه، با بهبود عملکرد سد روده و افزایش تعداد باکتری های مفید، سلامت روده را بهبود می بخشد این ممکن است به پیشگیری از بیماری های مرتبط با روده کمک کند.

باکتری های سالم روده نیز از عملکرد سیستم ایمنی حمایت می کنند و ممکن است باعث کاهش وزن شوند لوبیا کلنی های باکتری های سالم روده را تغذیه می کند.

برخی افراد به لوبیا یا اعضای خانواده حبوبات حساسیت دارند بادام زمینی و سویا محرک های رایج هستند افرادی که به یک نوع حبوبات حساسیت دارند باید در مصرف انواع دیگر مراقب باشند.

لوبیا

بسیاری از حبوبات و حبوبات حاوی لکتین هستند که پروتئین هایی هستند که به طور بالقوه برای انسان سمی هستند.

خیساندن و جوشاندن لوبیا باعث کاهش محتوای لکتین می شود مردم باید حبوبات را حداقل به مدت 10 دقیقه بجوشانند تا مطمئن شوند که ایمن هستند.

شایع ترین عوارض مصرف لوبیا، گاز معده و ناراحتی روده است اینها خطرناک نیستند اما می توانند برای برخی افراد ناخوشایند و حتی دردناک باشند.

هنگامی که فردی لوبیا را به رژیم غذایی خود اضافه می کند باید مقدار آن را به تدریج افزایش دهد تا به روده خود زمان دهد تا خود را تنظیم کند.

لوبیا ممکن است برای افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر مناسب نباشد بسیاری از افراد مبتلا به بیماری التهابی روده (IBD) متوجه می شوند که پیروی از یک رژیم غذایی کم FODMAP که کربوهیدرات های خاصی را محدود می کندعلائم آنها را کاهش می دهد.

خیساندن داغ لوبیا و دور ریختن آب مورد استفاده برای خیساندن، جوانه زدن، جوشاندن یا پختن آنها ممکن است به کاهش علائم گوارشی کمک کند.

افراد می توانند از آنزیم های گوارشی به عنوان مکمل برای کمک به بدن در هضم لوبیا استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.