با پوشیدن کفش جردن سایز ۴۲ در یک هفته به صورت چشمگیری لاغر شوید

کفش جردن سایز ۴۲ و چکمه ها هر دو به پوششی اشاره دارند که روی هر یک از پاهای خود می پوشید تفاوت اصلی  کفش جردن سایز ۴۲ و چکمه در این است که کفش به طور کلی مچ پا را نمی پوشاند در حالی که چکمه مچ پا و گاهی اوقات قسمت پایین ساق را می پوشاند.

پوشش برای پا آنها معمولاً از چرم ساخته می شوند و زیره ضخیم محکمی دارند بیشتر کفش‌ها دارای بند کفش هستند تا کفش را محکم‌تر به پا کند یک کفش معمولاً مچ پا را نمی‌پوشاند هنگامی که مچ پا یا ساق پا را می پوشانند، چکمه نامیده می شوند.

کفش محکمی که پا، مچ پا و گاهی قسمت پایین ساق پا را می پوشاند انواع مختلفی از چکمه ها وجود دارد که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند مانند چکمه های پیاده روی، چکمه های کابویی و چکمه های کار.

برای کمک به توصیف انواع مختلف کفش و چکمه، باید برخی از واژگان اولیه مرتبط با آنها را بدانیم درس ما را در مورد قسمت های مختلف کفش و چکمه به زبان انگلیسی ببینید.

کفش

انواع کفش جردن سایز ۴۲ و چکمه وجود دارد برخی از اصلی ترین آنها عبارتند از: یک کفش سبک وزن که به طور خاص برای رقص باله طراحی شده است این می تواند از چرم نرم یا بوم ساخته شود و دارای کفی انعطاف پذیر و نازک است کفش های باله پاشنه بلند ندارند.

یک کفش چرمی قوی اغلب با طرح سوراخ در چرم آنها به طور سنتی توسط مردان پوشیده می شوند کفش هایی که کاملاً از چوب ساخته شده اند این ها پاپوش های سنتی تر هستند یا کفی چوبی ضخیم و رویه چرمی دارند.

یک چکمه چرمی با پاشنه بلند و به طور کلی نوک تیز قسمت بالایی چکمه تا نیمه بین زانو و مچ پا قرار می گیرد و اغلب دوخت های تزئینی دارد این چکمه ها بند ندارند در اصل این چکمه ها توسط کابوی ها یا هنگام اسب سواری پوشیده می شد.

یک روش غیررسمی برای گفتن کفش جردن سایز ۴۲ که پاشنه بسیار پایینی دارنددمپایی زیره پلاستیکی یا لاستیکی با بند که بین انگشت شست پا و کناری آن قرار می گیرد.

این نام از صدای “فلیپ فلاپ” گرفته شده است که هنگام راه رفتن در آنها ایجاد می شود. در نیوزیلند به آنها جاندال می گویند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.